Esin25 Pko hastası değilim ama doktor bunu verdi folic asit olrk bu ne için kullanmalımıyım adtlerö fln düzenli bişyde yok
Siibeell Esin25 benimde öyleydi doktorum onu yazmıştı hiç bi sorunum yoktu adetim düzenliydi ama 8 ay bekledik sonra doktora danışınca oda pembe inofolic yazmıştı eczacıdan duydugum kadarıyla etkisi daha fazlaymış her doktor yazmaz bunu demişti
Esin25 Siibeell inşallah aminnn yarn alcö eczaneden allah razı olsunn mübrk günde yprumun içinn allahm bu güzel gececde kmn ne duaaı carsa rabbm verssin