afraliya Daha yeni hamileyim ama kız olursa aklımda çok güzel isimler var çokta kararsız kaldım.Büyük kızımın adı Afra Liya.Bende ona uygun olarak Arya Lila ve Farya Lila düşündüm tabi eğer kız olursa sizce hangisi?