33+2 den gidiyorum ve kızımı 15 gün erken dünyaya gelecek nasipse… malum son koşuşturmalar vee ilk hamileliğm kafam karisik sezeryan ameliyat olanlara sorum olacak alttan muayne oluyordu? Gecelik vs gerekiyormu sadece pijama yeterlimi veee korse işini naptiniz doğum sonrası takabildinizmi yardımlarınızı bekliyorum güzel anneler😇