Benimde öğle olmuştu doktorum norml dedi bişey vermedi ve sonra düşük yaptım şuanda hamileym aynı geldi kan sulandirici iğne progesteron ve coraspirin kullanıyorum lekelenmem geçmesi için 3gun ara verdim coraspirin e şimdi kesildi inslalah kalp atışında duyariz