RumeysAAT Merhabalar 5 haftalık hamileyim doktorum 2. Bir kese gördü ama bunun yaa kan birikimi olabilceğini , yada gelişmekte olan ikiz bir Bebeğin olabilceğini söyledi bu durumu yaşayıp ikizi olan oldu mu ??
Siibeell RumeysAAT instagramda güzellik hemşiresi diye bi bayan vardı ismini hatırlamıyorum 😂 onun hikayesinde dinlemiştim aynı şekilde kan pıhtısı denilmiş sonrasında ikiz oldugunu ögrenmişti
RumeysAAT Siibeell anne tarafımda cok fazla ikiz var hayırlısı olsun inşallah yarın kontrolüm var sonucu yazıcam 😊
Neslyhn Hayırlı olsun😊 ben de 5 haftalıktan 9. haftaya kadar ikiz olarak devam ettim ancak bebeklerden biri gelişimi bıraktı. Şu anda tekil gebelik ile devam ediyoruz😊 olumlu düşünün güzel beslenip bolca dinlenin😊
RumeysAAT Neslyhn yaa üzüldüm gerçekten, insan hayal kuruyor o kadar Hayırlısı neyse o olsun tabi ☺️ Bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alın