29+3günlük hamileyim rahim ölçüm 2,95 iyi durum da ama açılmam varmış 😞 doktorum erken doğum riski olduğunu hep söylemişti şimdi çok korkuyorum premetüre doğar die eşimede 32 33 haftaları görmesi bizim için yeterli demiş bebeğimi küveze vermek istemiyorum 😞 bu arada serkilajlıyım erken doğumu engellemek için dikiş attırmiştim benim gibi olanlar var mı ?? Acil akıl almam lazım çok korkuyorum suyum falan gelir die ilk gebeliğim 16 haftalık suyumun gelmesiyle sonlandırıldı bir tanede kaybım var malezef 😞 bu bebeğimide benden alıp küveze koysunlar istemiyorum 😞 Benim durumumda olanlar var mı 😞