Kızlarrrr 18+2 deyim gazi hastanesine gidiyorum. Detaylı ultrason için başka doktora yönlendirdi doktorum. İÖnerilen Doktoru aradım 500 tl diyor Barış büke. Çok fazla geldi napmalıyım. Başka yere güvenebilirmiyim? Bu ücret verilirmi barış beye çok iyi detaylı bakıyor diyorlar. Kafam karışık Yardımlarınıza ihtiyacım var. Önericeğiniz yer varmı izmirde?