Benimde takiplerim Hacettepe Hastanesi perinatolojide yapılıyor. Özgür Hoca doktorum. Detaylı da normal muayene gibi oluyor. Ayrıca birşey yapmıyor. Normal muayeneden daha uzun sürmüyor yani. Ben 35 haftalık hamileyim bebeğimi hala görmedim. Muayenelerim hızlandırılmış tur gibi 😁. Giriyorum 2dakikaya bitiyo cikiyorum. Bu arada hem diyabet hem tansiyon hastasıyım.