Kızlar 5 haziranda sezeryan doğumum var. Odaları filan nasıldır? Tecrübe eden var mı?
6 veya 7 haziranda tecrübe edicem sanırım bende, 🤭😅
mmorrcilek valla odaları nasıldır filan merak ediyorum bende 😅
zntrkn geniş odaları baya su hospital’ın
sukayhanacar tek kişilik herhalde dimi
zntrkn yani arkadaşım orda yaptı tekti canım odası
sukayhanacar teşekkür ederim canım 😊
zntrkn rica ederim canım🧸