NzlcnSrhn ben herşeyi 7 yaptım. Çok kusan bir bebek olmazsa yeter bence . Yaz bebegi olacak benimkisi, hemen elde yıkanır kurur cok cabuk zaten ve cok aşırı yenidogan almaya gerek yok bazıları yenidoganı ilk hafta giyiyor sonra giymeyen bile var , yazda olsa kışta olsa birkaç uzun kollu ister dedi annem üşüyormuş minikler🥰