esrmhmt Mide bulantım yok oldu ve nedense kendimi hamile gibi hissetmemeye başladım acaba bebeğe bir şey olmuş olabilir mi? Acile gitsem bakabilirler mi?
birminikannesi esrmhmt kac haftaliksn cnm ilk başlarda bana da olmustu oyle gerci mide bulantisi hic yasamadim ama sonradan baya hareketli oldu bebisim
Kdrfts esrmhmt ters bir hareket yapmadinsa yada kanaman yoksa endiselenme canim bebisler bigun cok hareketli bigun cok sakin oluyor genelde galiba hareketli gunlerinde cok yorulup dinlenmeye geciyorlar 😊
tomurcukannesi Canm ben hamileliğimin başından beri kendimi hiç hamile gibi hissetmiyorum sıkıntı yapma kendine uyuyodur hafif şeyler yemişsindir bi çikolata vs ye kıpır kıpır olur yine
esrmhmt 9+4 ama problem bebeğin hareketlerinden ziyade bende olan şeylerin artık yok olması 🙄 yani artık midem bulanmıyor kasıklarım ağrımıyor
Yusufemirinannesi esrmhmt 9+4 daha küçücük ne hareketi.. ve bulantiniz geçmiş olabilir kasik ağrınız geçmiş olabilir .. evham yapmayin