Bende 24 haftadayım . Sağ böbreğimde Ağrı oluşmaya başladı . Büyük ihtimal bebek baskı yapıyor . Birde 2 gün önce gaz sancılarım oldu hep doğrulamadım . Annemdede böbrek ayrısı olmuş . İltihap olmasında . Gün geçtikçe değişik değişik agrılar oluşuyor maalesef . Ama suanda iyiyim şükür