Selam güzel anneler
Bu üçüncü gebeliğim ilk gebeliğimde güzel kızımı aldım kucağıma ama ikinci gebeliğim malesef ex bebekle sonuçlandı 17. Haftada kalbi durdu bizim için büyük yıkım oldu herşey yolundayken duyduk maalesef çok şükür atlattık şimdi yine gebeyim daha çok yeniyiz benim gibi olan var mı olan varsa gebeliği nasıl nelere dikkat ediyor