Leyla-9496 açıkçası o an canım epey yandı ama kişiden kişiye göre değişecektir. Siz stres yapmayın hiç, akışına bırakın. Kısa süren bir işlem. Normalde asla canı kıymetli biri değilimdir. Kasmadım da kendimi, rahat bırakmaya çalıştım ama doktor bebeğin kafası kanala inmediği için epey bastırdı nerelerde olduğunu anlamak için. O yüzden canım yandı. Haftaya tekrar yapmak durumunda kalabilirim dedi hatta.