Kızlar 33+2 haftalığım. Hamileliğim boyunca 4 kere gynomax verdi doktor ayda bir kutu kullandım. Mantar sorunu yaşıyorum her ay doktora gittiğimde mecbur yazıyor. Hiç gynoflor kullanan var mı acaba evde buldum da doktora yazdırmadan kullanayım diyorum? Ve son ayda kullanan oldu mu?