Rumeysssa Kizlar bebek odasi icin stor perde mi yoksa normal tul perde mi kullanisli olur bilemedim sizlerin bununla ilgili bi onerisi var mi ? Daha dogrusu stor perde ne derece kullanisli ben hic kullanmadim o yuzden soruyorum.
DilanDag Rumeysssa ben şuan oturma odamda ve yemek odamda stor perde kullanıyorum, Allah nasip ederse kızıma oda yapacağım zaman stor perde kullanmayı düşünüyorum daha sade ve hoş duruyor herhangi bir şekilde rahatsızlık duymadım 🌼
Meriwa Rumeysssa kullanışına bağlı canm bende hiç sevemedim toz kir tutuyo diye düşünüyorum yıkanması için yıkamaya vermen lazım en güzeli tül bence cıkar cıkar yıka mis gibi koksun 😄 ama cok memnun olanda vardır illaki evimin hiç bi yerine koymadım kullanma kısmıda annem ve kayınvalidem de var sevemedim 🤦♀️
Nnur1 Rumeysssa ben bebeğimin odasında tek renk dikey perde kullanıyorum çok kullanışlı, yıkanması da rahat, tavsiye ederim
MelikeEmre_ Rumeysssa benim evlenelim 3 sene oldu zaten direk Stor perde üzerine tül perde fon perde yapıldı mobilyalarıma göre aslında zorlu yanı yok cikartiyorsun evinin balkonunda bile bi lif deterjanla yıkıyorsun biraz bekledikten sonra takıyorsun yinede sen bilirsin sende stor alıp üzerine fon diktirtebilirsin 😇
Rumeysssa Meriwa evet bende ondan cekindim genelde toz kir cok cekiyo ve temizlemesi zor oluyomus oyle soyleniyo😊
hande_k Ben stor perdeyi hiç sevemedim. Temizliği çok zor geliyor. Bebeğimin odasını düzenlemeden önce odada stor perde vardı ben tül perdeye çevirdim. Bana daha kullanışlı ve şık geliyor.
Meriwa Rumeysssa gönlün nasıl rahat etcekse nasıl mutlu olcaksa bak bakalım memnun kalmazsan değiştirirsin canm
Aydanaydn Rumeysssa storun yıkaması çok omyüzden açıkçası yılda bir anca yıkanıyor . Güneşlik olarak kullanıyorum evimde storu sadece artık çok sıkıldım bu yıkanmamasından çünkü . Ben tül aldım içine güneşlik olarak bile stor almadım bebek odasına diz güneşlik alıp fonların arkasına saklayacağım 🙈 çocuk tozdan falan alerji olmasın sık sık yıkayabileyim perdelerini diye .
gulten34 Stor perde yaptırdım ama değiştirmek istiyorum. Temizliğini balkonda yapıyorum eşim sağolsun yardımcı oluyor ama yorucu ve zor. Perdeci bir abim var my stil home da çalışıyor. Onun önerisi ile ve kullanım kolaylığından dolayı plicell perde yaptıracağız yakın bir zamanda.