Merhaba hanımlar doğumuma az kaldı Karataş hastanesine gidiyorum doktorum çok çok iyi giden herkeste memnun ama insanlar hastane şartlarından pek memnun kalmamış gibi duruyor okuduğum yorumlarda aranızda karataşta doğum yapan var mi hastane şartları ebeler doğumhane filan nasıl durumda memnun kaldınız mi bir de doğum ücreti ne kadar