Firuza039 Meraba ben Azerbaucandan 13 günüm kaldı. Ultrasonda söyledilerki yüreyinde 15 mm delik var sağdan sola kan sızmaları var ama dğdukdan sonra düzelme ehtimalı var kimde olmus kim bir şeyler bilir
1erkekannesi Firuza039 geçmiş olsun canım benim de bebeğim de ayrıntılı usg de 2mm delik var demişlerdi doğduktan sonra çocuk kardiyolojisine gösterin dediler hayırlısı olsun inşallah
1erkekannesi Firuza039 henüz doğmadı Canım ama doktor gittikçe kayboluyor diyor. Allahın izniyle geçer takma sen 💕