Edaerkan Hangi rengi daha güzel İlk bebeğim erkek olucak ama Kıza da erkeğe de gidebilir olsun istiyorum sonrada kullanmak için
Unsalin_Annesi Edaerkan kahverengi krem, beyaz gri,beyaz üstüne mavi gri sarı yeşil vb işaretlide olabilir bende yaptırcam bunlar var aklımda unisex olsun istiyorum ☺️
Gizemito Edaerkan ben bugün araştırdım daha şu renklere bayıldım. Oğlum için böyle bir şey düşünüyorum 🤗
Edaerkan Tontinimontin ben küçük nova plus beşik alacağım onun içine de koyarım kendi yatağımada koyarım yanıma da yatırırım diye düşünüyorum
Emine_ Edaerkan bende oğlum için yaptırdım ama kizada gidebilecek bir şey olsun diye gri beyaz yaptırdım
Arinna Edaerkan sarılı fırfırsız yaptırabilirsin canım. 2 aylık bebeğim. O kadar rahatki anneme geldim kalıyorum babynesti getirdim yatıyor. İyi ki almışım iyiki🙏🙏