Ysmn_ckr Merhaba 10 haftalık hamileyim arada belim agrıyor cinsiyet ile alakası varmi acaba kız kasıkta erkek belde diyorlar ama ne kadar doğru bilemedim 🤗🤰🏻
Askgebesi Ysmn_ckr canım ben daha hamile olduğumu bilmiyodum aşırı bel ağrım vardı meğer hamileymişim 15 16 haftalik olana kadar da devam etti ama kızım olacak hic inanma öyle şeylere
Denizkaplan Ysmn_ckr valla bence dogru oglumda 3aylıkken baslamıstı bel agrısı kızımdada kasıklarım regl gıbı agrıdı hep
Meriwa Ysmn_ckr canm bel ağrısı sol bacağıma vuruyodu erkek dediler erkek geliyo 😄 hurafe mi bilmem ama kime sorduysam tuttu burdan cok bayanlarla konuştuk 😁
durununannesi34 O neymiş öyle ya, ne alaka 😂 ağırlık artınca sırt - bel ağrısı artar. Bebek doğum kanalına girince de genelde kasık ve vajinal ağrı olur 👍 Belim ağrıyor ama bebeğim kız 😆 bir de cinsiyet tahmininde cin takvimi tahmini %80 tutuyor 😉
Naylonbranda Meriwa yaa bu sol bacak ağrısı nasil bişey gerçekten kuyruk sokumumdan başlıyor ağrı üstüne bastıkça zonkluyor resmen
Ozlmmoz Ysmn_ckr bi yakınımda bel ağrısı vardı ama benim kaşıklarım ağrıyordu onun oğlu olucak benim kızım 😍 genelde bel ağrısı erkek çocuklarında olur derler
Meriwa Naylonbranda aynen öyle canm sağ bacagımda hiç sorun yok ama sol bacak tutukluk yapıyo gibi 50 metre gidince bileağrıyo ayırt ediliyo
Naylonbranda Evde üç gün topallayarak gezdim hala ara ara ağrıyor hayır gebeliğim çok ileride değil çok agirlastim desem bu ağrıyı ben sifir kilo alımı ile yaşadım
Ugurlu90 Naylonbranda benimde agriyordu gunde 1 tane maden suyu iciyorum bacak agrisi falan yok dene canim istersen magnezyumla alakali sanirim
Fasulyecim Ysmn_ckr ben ilk çocuğum erkekti bel ağrım çok az oldu şimdiki hamileliğimde bel ağrısından ölüyordum geçen hafta kızım olacağını öğrendim 13 haftalık hamileyim büyük de değil yani