MelikeEmre_ Aleynakalkar Merhaba 19 haftalık olduk Çok şükür🙏 hiçbir belirtim yok kusmam felan olmadı 2.hamileligim bu arada 💙
Akty0753 MelikeEmre_ bizde 19+2 yiz ilk 1. ay bi mide bulantisi yasadim sonra gecti dahada olmadı bu zamana kadar çok şukür 🙏cinsiyeti nedir bebişin bn daha ögrenemedim haziran basinda gidicem doktora ozamn ogrenicem çok heyecanlı😊
emrahedaeslemfamily Aleynakalkar 9+1 olduk . Bolca mide bulantısı var . Onun haricinde ara sıra bas agrısı . 💕👶
Aykan Aleynakalkar merhabalar bizde 1 saat sonra 24 haftalık olacağız oğluşumla ilk 3 ay bulantı kusma şimdide ateş basma 🥰 siz kaç haftalıksınız
Emine_Leyla Anne71 canm bişey sorcam benimde 35+2 olduk bugün gözlerde bulaniklik var mı sende de hamilelikte olurmuş da bilmiyorum acaba sizlerdede var mı acaba özellikle kuran okurken bulanıyor net değil çok da capaklaniyor gozlerim