Cigdem13 İkili testimde biyokimyasal riskim 1/361 çıkmıştı kendi doktorum normal deyip gönderdi bugün başka doktora gittim sınırın az üstündesin dedi fetal dna testi yaptırabilirsin dedi çok kafaö karıştı ve moralim bozuldu napmalıyım 🙁🙁
FeriDEniz Cigdem13 evet yaptırdım. Maddi durumunuz yeterliyse yaptırabilirsiniz. Kesin sonuç veriyor bu test.
Ozlemr Cigdem13 bende yaptrıdım fetal DNA test. Durumunuz el veriyorsa yaptırın içiniz rahat etsin bence. Ya da detaylıyı bekleyip onda çok iyi bir profesöre görünün bence.
CerenSelvi Cigdem13 bizim hem üçlü testimiz hem ayrıntılımızda problemler çıktı ama yaptırmadım. Bir şey yoktur emin olun. Biraz risk görüldü diye o kadar para vermeyin bence. Önemli olan ayrıntılı ultrason
bebekkaradag Cigdem13 Merhabalar, bende yaptırdım. Diğer testlere göre doğruluk oranı çok çok yüksek ve güvenilir. 99.8 gibi bir doğruluk payı var. Maddi durumunuz el veriyorsa yaptırmanızı tavsiye ederim.
Kivanclimerve 250 nin altini risk gordu benim doktorum sizinde ilk doktorunuz gerek gormemis ben olsam yaptrmazdim..ki benm 1/202 yaptirmadim
Cigdem13 Kivanclimerve ense kalınlığımızda 1.5 mm testte 1.00 mm olarak hesaplanmış yanlış gitmiş labaratuvara galiba o kadar kötü oldumki böyle deyince 3 lüyü yaptırcakmısınız 😥
Kivanclimerve Cigdem13 Benim ense kalinligimi doktor olcememisti 2 li ve 3luyu kacirmistim yani direk 4lu yaptrmistim risk 4lude cikti amniyosentez veya fetal dna istedi doktor yaptrsamda aldirmayacaktim o yuzden yaptrmadim ayrintilida bi sknti gozukmuyor dedi insallah saglikla aliriz kucagimiza
Cigdem13 Ozlemr şimdi yaptırıyım diyorum evet ama ya bundada bir şey çıkarsa napcamki aldıramamki bebeğimii çok zor bir karar içim rahat etsin die yaptırılır ama ya bir şey çıkarsaa ...!!!
FeriDEniz Cigdem13 benim ikili testimde risk çok düşük çıkmıştı. Ama 16 haftalıkken bebeğimde böbrek genişlemesi çıktı. Bu yüzden önermişti doktorum ve yaptırmıştık.
Kbrars10 Benim riskim de 1/450 çıkmıştı doktorum gerekli görmedi aslında ama fetal DNA testi yaptırabilirsiniz isterseniz dedi. İzmir tepecik hastanesinde bu test ücretsiz yapılıyormuş gerekli gördüğü hastalara. Aklınızda bulunsun
Happygril Cigdem13 benimde riskli çıkmıştı canım tanı koymuyor bu testler kesin olacak diye bişey yok sonra ben 4 lu yaptırdım hiç risk cikmadi canım doktorum detaylı bekleyelim dedi 2 hafta önce girdim hicbisry çıkmadı canim içini ferah tut
Cigdem13 Happygril teşekkürler bende öle yaptırıyım o zaman fetal yaptırmama kararı aldım hayırlısı artık ne gelirse Allahtan ....
Happygril Cigdem13 öyle tabi canım içini ferah tut demesi kolay ama benim 10 günüm zehir gibi geçti çok uzulmustum ayrintilida hiç bı sıkıntı çıkmayınca rahatladım güzel haberlerini bekliyorum😃