Htc_2018 suzan_26 Benim daha 20 haftadayım. Ay çok az kalmış senin. Hangi hastaneye gidiyorsun? Allah sağ Salim kucağına kavuştursun ?
suzan_26 Htc_2018 Evet az kaldı heyecan dorukta. Ben Eskişehirde değilim maalesef Almanya dayım yollar kapalı gelemiyoruz