Merhaba arkadaşlar bende herkes gibi formda doğum hikayesini okumak hoşuma gidiyordu sonunda şükür bende yazdım. Kısaca öykümü yazayım. Bende pco vardı yıllardır ilaçsız adet olmazdım. 4 yıllık evliyim. 3. Yılımıza girmeden yavaştan artık düşündük dedik gidip tedavi olacaz kesin başlayalım. Önce klomenle denendi tabi yüksek dozda bile fayda etmedi. Yumurtam bir kere büyüdü çatlatma iğnesi yapıldı ama tutmadı. Doktorum tüp bebeğe yönlendirdi. Muayene oldum falan tabi ücretler çok fazla erteledim mecbur. Çok üzülmüştüm. Bende akışına bıraktım. Stres yapmadım desim tüp bebeğe kaldm nasıl olsa. Sonra adet olmadm uzun süre diye adet söktürücü alacaktın tam desim test yapayım. Hamileyim şok. Kan verdim falan 6/7 haftalık. Stres yapmayın gerçekten herşeyin baş belası p stres. Neyse şükür mide yanması mide bulantısı bile geçirmedim kusma falan güzel gitti hamilelik birde baktım hop gebelşk şekeri çıktı. Şükür diyetle devam ederek geldim. Sadece cihazla ölçtüm. Nişamım 35 haftalıkken geldi. Muayene oldum falan çatım dardı. Doktorum dopum zamanı bakarız sen şekerine dikkat et dedi. Sonra bir enfeksiyondan kaynaklı akıntım artmıştı ben su sızdı sanıp gittim fitil vermişti doktorum. Ama uyardı akıntın artar korkma. Neyse kullandım. Biraz ağrım artrı son iki günü kullanmadm. Sonra 37+1 de sabah eşime kahvaltı hazırladım yattım. Bir akıntı dedim enfeksiyondan kaynaklı. Pedi değiştirdim yattım. Bir ses ve böyle tekme yer gibi bişey oldum. Yine sıxak bişey aktı. Su gelmiyoe aklıma ama. 😀 Sonra devaö etti ara ara akıntı ve sancım vardı. Az uyudum. Sık skçık ped değiştirdim. Sancım artıyor dedim bir tuhaflık var. Evi topladım. Süpürdüm. Oturrtmayan bir sancı idi çünkü. Hastaneye gittim evime 5 dk. Eşime dedim nst çekileyim duruma göre çağırırım seni. Gittim çekildim sancım çıktı.sonucunu doktoruma gösterecem izinli imiş yok. Başka doktor baksın dedim. Gittim muayene oldum suyum geliyormuş hala dopum başlamış seni yollayamam dedi. Dedim doktoruma da ulaşın tabi aradılar ama ulaşamadılar malesef acayıp korktum ve sibir oldum. Eşime haber verdim yatış işlemlerin oldu. Eşim eşyalarıda alıp geldi hemen. Apar topar şeker de var çatım dar diye zatwn 27 mayısta sezaryan günü vermişti doktorum. Ondan direk bu doktor sa riske atması sezaryan yaptı. Apar topar hemen doğuma alındım. Tabi korktum ama tammen uyuttular. Şükür sıkıntı yoktu. 15 mayıs günü saat 17:55 de 2500 kilo 48 cm çok tatlış kızım dünyaya geldi hastanede bir gün kaldım. Küçücük emzirmek çok zor oldu. Hala bazen zorlanıyorum ama şükür emiyor hemen sütğm geldi. Ertesi gün gazımı çıkarttım taburcu ettiler. Evimizdeyiz. Rabbim isteyen herkese sağlıklı bir şekilde evlat nasip etsin. Kusura bakmayın uzun oldu. Deepend alın kesinlikle. Bol bol emzirmeye çalışın sütünüz artıyor. Doğum yapacaklara Allah kolaylık versin inşallah. 😀