Bende hamileliğin başlangıcında folik asit kullandım hemen ardından daha 2 aylıkken falan elenatal a geçtim. Hala da devam ediyorum 19 haftalığım. Sanırım hamileliğin sonuna kadar da devam edicem. Her gün bir tane içiyorum hiçbir sıkıntı olmuyor canım