Byztk Prilam verdi doktorum akşam yemekten önce aç karnına 2 tane ama bende aşırı mide bulantısı, halsizlik, kalp çarpıntısı, kas ağrısı yapıyor yaşayan var mı ?
naz0145 Byztk prilamı gece yatmadan iki tane içiyordum gün içinde bulantı olursa Bi tane daha içiyordum zaten 4 taneye kadar içiliyor ama aç içiyordum genelde bulantıdan bişey yiyemediğim için
miskiamber Byztk bende iki aydır içiyorum bende kötü bir etki yapmadı ama ben gece yatmadan iki tane içiyorum ve bildiğim kadarıyla çogu kişi de böyle kullanıyor böyle kullanılması gerek diye biliyorum canım
Byzb1 Byztk başından beri kullanıyorum hiç yan etkisi olmadı ilk defa duyuyorum canım bir de gece 2 tane içilmesi gerekiyor yatmadan önce acaba normal mide bulantıların oluyor olabilir mi ? Kullanımı arkasında yazıyor yeterli gelmiyor olabilir arttırabilirsin . Ama ilacın dokunduğunu sanmıyorum doğal bir hap 😊
AtesAlininAnnesi Byztk valla ben 5 aydır kullanıyorum hiç bir sorun yok canım gece yatmadan içiyorum ve karnım tokken içiyorum gün içi çok rahatim bide tok karnına dene
miskiamber Byztk bence bir süre gece yatmadan önce içmeyi dene canım benim tamamen geçirmedi ara ara hep bulanıyor ama en azından birşeyler yiyebiliyorum bir gün içmiyim dedim hiç o kadar kötü olcagını tahmin etmedim
AtesAlininAnnesi Byztk tamam canım tok karnına ve yatmana 1 saat varken iç 2 tane bide öyle dene bakalim
Damlaustglu Byztk Prilam hafif bir ilaç aslında mide bulantinizi kesmeme sebebi bu olabilir. Benimde kesmiyordu Zofer kullandım çok çok iyi bir ilaç doktorunuza danışabilirsiniz.
Emineerd Byztk uyumadan önce almayı dene canım birde. Uyku yapıyo bende içtiğim halde bazen çıkarıyorum içmediğimde daha kötüyüm
Mervegcl Byztk ben aç karnına içmiyorum canım yatmadan önce içiyorum midemi yaktı biraz onun için de doktor rennie duo yazdı iyi geliyo o da