Elvinmelvin Kizlar ben tüp bebek için izin aldım 3 ay diye 8 ay oldu 4 kez denedim olmadı.simdi yine deneyecegim ama ne zamana kadar izinli olcam?sizce tüp bebekle çalışma hayatı zor olurmu
damlanne Elvinmelvin hayır olmadı canım transferden 1 ay sonra çalıştım 32. haftama kadar ama ben muhasebecıydım oturuyordum devamlı 🥰
123abc Sevgib sizi nasıl yaptılar 8 ay da 4 defa hiç mi dinlenmediler bence biraz vücut dinlensin yazık vücudunuza