Dzeyy Kızlar bu marka bebek arabası alan kullanan varmı nasıl bir araba kullanışı vs bilgi verirseniz sevinirim
esraa23 Dzeyy bende elele den aldım canım henüz kullanmadık ama baya araştırdım kibar ve hafif olduğu için tercih ettik görenler çok beğeniyo tekerlekleri flan küçük olduğu için arabada çokda yer kaplamıyo:)
Yagmurkoksal_61 Ben aldım canım ranger modelini daha kullanmadım kurduk ama baya kaliteli kumaşı kasası ben cok sevdım hıc oo kadar para vermee gerek yokmuş diğerlerine :)