İyi akşamlar arkadaşlar,Şuanda görev sebebiyle doğudayız.30.haftamda ailem ve kayınvalidem İstanbulda oldugu için doğuma İstanbula gelicem.İstanbulda avrupa anadolu farketmeksizin önerebiliceğiniz kadın doğum doktoru varmı?Gidip memnun kaldığınız?Hangi hastaneyle devam ediyorsunuz?Muane ve doğum ücretleri nedir?