Kızlar uzun zamandır sizlerle birlikte burada doğurmayı bekliyordum. 16 mayıs cumartesi günü hafif ıslaklık hissettim suyum olduğunu düşündüm doktoruma gittim ve suyumun patlamadigini evde takip etmem gerektiğini söyledi. Akşam 10 buçuk sularında 5 dk da bir gelen hafif sancılarım vardı. Sıklaşmaya başlayınca hastaneye tekrar gittim ve yatışım yapıldı. Nst takıldığında sancılarım 40larda gözüküyordu fakat dayanılmaz vaziyette agriliydi kalkmak istiyordum fakat izin verilmiyordu 😑 acikligim henüz 2 cmdi sabah 8 buçuğa kadar ağrıları çok fazla hissettim artık kivranmaktan kendimi yerlere atıyordum ve gözümde hiç bisey yoktu. Normal doğurmak için çok kararlıydım, ama düşündüğüm kadar yapamadım acikligim 6 cm kadar olduğunda doktoruma beni Sezeryana alması için yalvardım. Benim için çok zorlu geçti. Sabah 9 buçukta Sezeryana alındım ve bütün ağrılarım geçmişti yapılan spinal anestezi iğnesini hissetmemiştim bile. Hatta doğum sırasında yorgunluktan uyumuşum 😂😂 tek istediğim oğlumu bir an önce kucağıma almaktı paşam 3580 gram dünyaya geldi. Babamızla birlikte doğum a girdik ve herşey yolundaydı. O kadar güzel bir his ki dünyalara bedel. Sezeryan ağrısına dair hiç bisey hissetmedim cunki doğum sancısının yanında bir hiçti ve bana merhem gibi geldi. Şimdi oğlum yanimda hem emiyor hem mama desteği yapıyoruz. Normal veya sezeryan doğum hiç birinin önemi yok önemli olan onun sağlıklı olması. Sizede şimdiden çok güzel doğumlar diliyorum 💙