8152 Hanımlar gebelikte şeker yüklemesi oluyormuş isteğe bağlı galiba şeker başlı başına zararken bunu bebeye neden yüklüyor lar anlamış değilim şeker yuklemesinin faydasını bilen varmi
halime21 8152 normalde şekerim yoktu gizli şeker yükleme yapılmadan belli olmuyor ben şekerim yok yapmayayım dedim geçen hafta yaptım ve gizli şekerim çıktı keşke zamanında yapsaydım çarşamba günü ikinci bi yükleme yapıp şekerime tekrar bakılacak
NzlcnSrhn 8152 bencede yapılmalı ki isminden dolayı bizlere itici geliyor sanırım😕 eğer şeker durumu varsa diyet fln yapıyosun diye bliyorum bende 10 gün sonra yaptırıcam
Nuriiiiii 8152 Anlama zaten boşver sırf baslı basına zarar diye yüklüyorkar zaten Allahım ya inanın bu sorulara CVb ve resim gelmiyor……