Kızlar merhaba şuan 36+2 hafta dayım sorum şu başından siğil rahatsızlığı geçenler görünümü falan nasıl oluyor.Afedersiniz benim baya yukarda böyle hafif pembemsi et beni gibi birşey çıkmış ama anlayamadım.Doktora da şuan gidemiyorum anca bayramdan sonra. Birde normal doğum olmaz diye okudum o zamana kadar bebek gelirse diye de korkuyorum. Yardımcı olabilecek var mı?