Kiymetlibebek kizlaar sizinde basiniza geldimiii gece karanlikta karnimi vurdum acidi biraz kizarmisti 😕 30 haftalik hamileyim
Pankek Kiymetlibebek Geçmiş olsun. Bebek sıvı içerisinde olduğunda darbe emilmiştir. Korkmayın ama en kısa zamanda kontrole gidin. Bebeğe değil de rahim duvarına herhangi bir şey olmuş mu diye. İçiniz rahat etsin
DBaybars Kiymetlibebek Ben hala koca göbekli olmaya alışamadığım için dolap kapaklarını falan açarken sürekli vuruyorum 🤦♀️ sakarım epey. Korkma ama ben senin zamanlarındayken merdivenden bile düşmüştüm. Ağrın sizin kanaman yoksa sorun yoktur canım büyük ihtimalle
Haticebasyol43 Kiymetlibebek ben son aylarimda ogluma hamileyken kapiya girmistim yani kapi karnimin tam ortasina cok korktum ama bisey olmadi cok sukur
linguist92 Hiçbir şey olmaz ben daha 24 haftalık hamileyken özel gereksinimli bir öğrencim yumruk atmıştı aklım çıkmıştı ama çok şükür bir şey olmadı kanama su vs gelmedikten sonra rahat olun