Merhaba kızlar. 🤰
Sizlere bişey danışmak istiyorum. Virüsten dolayı hastaneye gidemiyorum. Aklima gelmişken sormak istedim.En etkili korunma yöntemi hangisidir?Doğum kontrol hapı mı yoksa spiral mi? Ve bi de doğum yaptıktan ne kadar sonra korunmaya başlayabiliriz? Yardımcı olursanız sevinirim,şimdiden teşekkürler.☺