Merhaba hanımlar pandemi sebebiyle medical parka gidiyordum dr özgür özdemire fakat gercekten çok pahalı bi hastane sadece kan idrar tahlili için 400 tl para istediler muayene ücretide 220 o yuzden numuneye gitme kararı aldım gülten sağırın çok eski bi doktor oldugunu duydum tecrübeli dediler giden varmı aranızda memnun kalan varmı 🧚♀️