cansel30 Hanımlar 20. Haftama girdim ilk gebeliğim.. bi iki kere bebeğimi hissettim yani galiba hissettim.. sizler kaçıncı haftada ne gibi hissettiniz. Acaba ilk hamileliliğim olduğu için ben mi anlamıyorum
derinozkaya cansel30 ben 16da hissettim sanıyordum 20 olunca dedim hayır simdi hissediyorum suan 25 olduk göbegimi kaldırıyor benimde ilk gebelik her hafta degisik stiller buluyolar 😹❤️
Pamukkiz cansel30 ben 18. Haftamda hissettim düzenli olmadığı için ilk zamanlar acaba mı sürekli oluyor normal yani ben de öyleydim 20 haftalık olduk hala bazen cok hareketli bazen hiç hareket yok 😊
Sevilay80 cansel30 bende 19 da hissettim canım korkma bana doktor dedi uyuyor genelde dedi simdi 21 olduk daha hareketli hissetmeye bilirsin daha korkma yanı