Prenslerinannesi00 erzurumda yaşıyorum ama doğum için memlekete geldim kontrollerim buhara gül demet hanımda oldu kontrollerde memnundum ama yakın arkadaşım gül demete sezeryan oldu hiç memnun kalmadı hem hastaneden hem gül demetin ameliyatindan rahmini kaydırmis çok sıkıntılar çekti şimdi başka arkadaşın Zeynep hanima gidiyor henüz kontrollerde ama gideceksen zeynep hocaya git prof çünkü