Gurseda Kizlar ikili tarama testini yaptıranlar devlette mi yaptırdınız yoksa ozelde mi test hakkinda bilgi verir misiniz😇
Gozde_ Gurseda Ben özelde yaptırdım canım önce ulturasonda bakıldı ense kalınlığı burun kemiği vs. Daha sonra kan verdim bir hafta sonra sonucu çıktı aç tok gitmende farketmiyor canım inşallah sağlıkla gelir bebişin 🙏
Gozde_ Gurseda Ben Sivas’ta özel bi hastaneye gidiyorum 60 lira ya yaptırmıştım canım şehirlere ve hastaneye göre fiyat değişiyor gittiğim hastane yeni açıldığı için fiyatlar diğerlerine göre daha uygun şuan ☺
BarBeyzazer AyeOpinYlmaz normal Benim ikizlerin biri 1.1 diğeri 1.6 çıktı gayet iyi dedi doktorum 2 li rakamları sıkıntılı buluruz 3 ve üzeride anormaldir dedi