Kizlar sat 11 Nisan bugün tam 38. Gün adet gecikeli 8 gün oldu ama bugün test yaptım negatif çıktı bu normal bişey mi çıkmaması beklemem mi gerekiyor daha silik dahi olsa çıkması gerekmez mi başına böyle bişey gelip sonradan öğrenen var mı tahmini şuan 5+4 olması lazım hesaba göre ama önceki ikiz gebeligimde çok çabuk öğrenmiştim farklı mi oluyo cuma hastaneye gidicem ama neyle karsilasicami bilmiyorum daha önce hiç böyle olmadı