Asli0302 Ben ikili test yaptırdığımda çok düşük risk çıkmıştı, ense kalınlığı normaldi ve burun kemiği oluşmuştu. Detaylı ultrasonda ense kalınlığı 6.0 çıktı doktor sınırda dedi, amniyosentez veya nifty test önerdi. Nifty testde 24. haftadan sonra doğru sonuç verme olasılığı azalıyor. Benim 4 günüm vardı, başka perinatoloğa gitmeye vaktım yoktu olsa bile 3. görüş almak isteyecektim o yüzden eşimle karar verdik ertesi gün hemen nifty yaptırdık. Sonuç tertemiz çok şükür ☺️ İçini ferah tut, ikili test yaptırmadım diye de üzülme lütfen..