Arkadaşlar merhaba gebeliğimin 13.haftasindayim ve hâlâ aşırı derecede koku hassasiyeti ve mide bulantilari devam ediyor mutfağa hiç giremiyorum.. prilam da kullanıyorum ama günde 4 sefere varıyor istifralarım😢 benim gibi olup da bu koku hassasiyetine çare bulabilen var mı acaba aranızda ? Cevaplarınız için teşekkürler şimdiden ☺️