Merhaba kızlar bir post açmiştim doğumumu anlatmıyıcam diye çünkü çok zor geçmişti😬kimseyi korkutmak istemedim ama anlatılanları okuyunca heves ettim🤗 ve yazmaya kararverdim.
çok şükür güzel bir gebelik geçerdim sadece gebeliğim 2.ayımda bir ay boyunca yaptığım hiçbir yemeği yiyemedim😅😅hep dişardan ya da başkasının yaptığı yemeği yedimgebeliğin son aylarında ise çok uykum vardı ve sürekli ayaklarım ve ellerim şişip uyuşuyordu.
39+4 olduğumda sancılarım başlamıştı sabah çok az bir su geldi yani ben suyum sandım ama değilmiş😅hemen hastaneye gittik tabii ki ben doğum yapıcam diye süslenip püslenip hazırlık yaptım evi topladım 😬hastaneye gittiğimde 1 cm açılmam var ve sancılarım düzenli doktor yatış yapalım ama doğururmusun bilemem ilk gebelik olduğu için dedi bende yatışı kabul etmedim o gün eşimle baya bir yürüyüş yaptım akşam çok sancım vardı ama sabah uyandığımda hiçbir şey olmamış gibi ne bir sancı ne bir nişan ,su yoktu Eşimle tekrardan yürüyüş yaptık ve ben annemlere geçtim ortada merdiven inip çıktım tekrardan yürüyüş yaptım eve gelip sıcak bir duş alırken nişanım geldi ama ben yine yanlış alarmdır diyerekten fazla takmadım ama çaktırmadanda etrafı topluyup hazırlık yapıyom😅sancılarım düzenli aralıklarla geliyordu sonra sancılarım 5 dk 1 e düşünce dayananıyım birbucuk iki gibi hastanenin yolunu tuttuk
hastanede açılmam 2cm olmuştu ve sancılarım yine çok düzenliydi doktor tekrar yatış vereyim ama ne zaman gelir bilemeyiz dedi ve gel bebeğe bakalım ona bir gıda serum verelim eğer açılmam olursa yatış yaparız dedi serum verildi ve sancılarım 3dk 1 düştü dayanılmıyıcak hala geldi çatala alındım açılmam 4 cm olmuş😬hemen yatış yapıldı (39+5de)
sabah 7 gibi ntsye bağlandım ve açılmam kontrol edildi 6cm olmuştu😱 odama geçtim sancım geldikçe eğilip çömeldim yürüyüş yaptı. Sonra lavman yapıldı tekrar açıklığıma bakıldı8cm olmuş ve suyum patlatılıp bana sunu sancı takıldı Ve ıkınma yöntemini anlattı . O sancılar çok acı vericiydi neden takıldı anlamadım kendi sancım çok iyi gidiyordu halbuki sonra index denen şey verdiler o beni dahada mahvetti 😡açılmam 10cm oldu bana şiddetli bir şekilde ıkın bebebğin başı çıkınca seni doğuma alıcağız dedi Ama ne yaptıysam ıkınamıyorum gücün asla yetmiyordu nerdeyse 3 saat boyunca ıkınmaya çalıştım 😰😭her türlü şekli bana uyguladılar yatarak ıkınma yerde çömelerek ıkınma yatak üstünde tutunarak ıkınma gibi en sonda yatağın uç kısmına geçtim eğildim şiddetli bir ıkınmayla bebeğin başını hissettim hemen ebeleri çağırdım çatala alındım ilk ıkınmada bebek çıktı ama o neşterle kestininde canım çok yandı ben hissttim 🤔hemen çıktı çıktığında öyle bir rahatlıyorsunuz ki anlatamam bebeğinle ten teması yapıldı o kadar güzeldiki bebeğimi alıp temizlerden eşik mi ne onu çıkarmak için karnıma bastılar ve hemen çıkardılar dikişim atıldı uyuşturucu iğne yapıldı ama ben yine dikiş atılırken hissttim ve çok üşüdüm 😢ve odaya alındım bebeğim geldi ilk emzirme için hemşire yönlendirerek emdirdim çok huzurlu andı o an oğlum yanımda çok şükür rabbim bir avazda herkesi kurtarsın çok uzun oldu kusura bakmayın