Canım ben sultangazıde oturuyorum oturduğum semttekı hastanelerden giç memnun kalmadım arkadaşım sayesınde gaziosmanpaşa hastanesındekı nefize hanıma gidiyorum böyle muhteşem bi doktor görmedim terapi gibi geçiyo muayanen. Anne şefkatıyla yaklaşıyo kadın numarasını verıyo bi sıkıntı olırsa hemen yaz diye. Kesınlıkle tavsıye ederım