Benim esimde tutturuyordu babamın ismi olucak diye çocuk kız olunca annesinin ismini koyamıyor ben izin vermiyorum zaten annesi de istemiyor bence sizde istediğinizi koyun, erkeklerde hep benim istediğim olsun çabası var, acaba onların isimlerini koyunca ne oluyor tebrik mi ediyorlar