aezgi bende 54 kilo hamile kaldim canım. Hayatım boyunca hep zayıftım. Hamile kalmadan kısa süre önce rekorum olan 54 kiloya ulaştım nasıl olduysa. Yoksa 45-50 arasıydım yıllardır. Şuan 6 kilo aldım ve 60 kiloyum tartiya çıktıkça şaşırıp şaşırıp gülüyorum. Karnimda kocaman oldu. Üzüldüğüm tek şey çok fazla çatlagim oluştu bacaklarım ve karnimda hep kıpkırmızı oldu. Gerilip acıması olmasa oda onemli değil oğlumun cani Sağ olsun 😍Onun dışında tombik olmaktan mutluyum sanırım. Herşey oğlum için ve son 8 haftamiz inşallah. Sağlıkla ve vaktinde gelsinde ben başka birşey ıstemiyorum. 2 gün once hastaneye yatırıldım bir anda sanci göründü nst de ve hiçbirşeyim yoktu. Bir sürü iğne ilaç serum yedim. Çok agrim oldu ama tek düşündüğüm doğarsa onu bana hemen vermeyecekleri oldu 😔 rabbim hepimize hayırlı vaktinde ve sağlıklı kolay doğumlar nasip etsin 🤲🤲🤲 inan fazla kiloda alsan üzülme. Bebeğin ve sen sağlıklı ol yeter.