Byll ben keseyi son adete göre 6+2 de gördüm. Bebeği adete göre 7+2 de gördüm. Ancak ultrasonda 5+6 gözüktü. Dün tekrar gittim bebek gelişmemiş kürtaj oldum. Sizin kese oluşumu normal haftada 10. Haftaya kadar bebeğin görüldüğü ve kalp atışının duyulduğunu gördüm. Hemen kürtaj derlerse aldırma. 7+1 de başka doktora gitmiştim bebeği görememiş boş gebelik kürtaj olacan demişti. 7+2 de başka doktor gördü ancak gelişmedi miniğim. Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏