Dnzarn bana da devlette aynisini dedi doktor.duzensiz daha bebek de yok dedi.ordan ciktim ozele gittim bebegi gördüm.kalp atışları da başlamış ama duyulacak şekilde değil demişti... insan olumsuz bisey duyunca kafayi yicek gb oluyor.ama doktorlarda yanilabiliyor bazen.uzme tatlı canını