Gul23 aynen öyle cnm 2ay oldu annemi babamı görmeyeli,kontrollerim hariç evden dışarı çıkmıyorum pazara markete eşim gidiyor iş çıkışı.Bizde sıkılıyoruz ama sağlığımız daha önemli tabiki sabretmeyi bilcez bu dönemde.Yasağı koronayı önemsemeyeno kadar çok insan var ki hâlâ iftara misafir alan, çocuğunu sokakta oynatan aklım almıyor hiç