Dün gece hastaneye kasılma için gittim ve 2 cm açıklık nst de ise düzenli düzensiz sancılarım çıktı zaten hissediyordum. Sabah altıda tekrar açıklığa bakıldı 2 cm idi ve sancılar aynıydı. Yatış verelim dediler beklemedim eve gelmek istedim ailemizden üç kişi pruç tutuyor sürünsünler istemedim. Bu akşam iftardan sonra tekrar çağırıldım açıklığa be sancılara tekrar bakılacak kesin yatış verilecek bu sefer ama nasıl olucak hiç bir bilgim yok açılmanın işerlemesi için ne yapmam gerek 38+3 üm hafif hafif sancılarım devam ediyor inşallah hemen soğurabilirim aynı durumda olanlar var mı?