imrangulll Sevilay80 Dimi kesinlikle bende inşallah çarşamba günü doktora gidiceğim 19 oluyorum doktora sorup öyle yaptırmak istiyorum en azından biraz daha büyüsün ve hareketleri gelişsin 25. Haftasında bile yaptıran var
1busraaaaaa Ben 20. Haftaya girdikten sonra yaptırdım ki doktorum da sağlık ocağında rakibimizi yapan hemsiremizde o haftayı söyledi. İğneden önce de bebeğin hareketlerini hissedip hissetmedigimi sordular canım 😊
Sevilay80 Gulsevin ama toplam 5 doz yapıyorlar canım omur boyu kullanıyorsun bu asılar la birlikte 6 ay sonra tekraryapılacak deıd bana ebem